lördag 6 september 2008

Hur kan jag bli morgonpigg?

Ett annat sätt som jag använder min mobiltelefon på är sättet jag vaknar på. Musik är viktigt för mig och jag mår bra av att lyssna på musik och särskilt då låtar som jag förknippar med ett bra minne. Genom att lyssna på en sådan låt kan jag få tillbaka alla dom positiva känslor och minnen som jag förknippar med den låten.

Som de allra flesta vet kan man med dagens mobiltelefoner lägga in sin egen musik i form av mp3 filer.

Jag har alltså lagt in en låt som jag förknippar med massa positiva minnen till min kära vän Christoffer (mannen bakom uppdig.nu). Så varje morgon när jag vaknar väcks jag av denna låt och jag tänker tillbaka på alla dessa positiva minnen jag har tillsammans med Christoffer. Vaknar betydligt gladare av detta en ett beep beep beep. Verkligen att rekommendera!

Vilken är låten? Vi drar till Malmö med Simone och Timbuktu

Inga kommentarer: