torsdag 3 februari 2011

Robin Sharma

Om ni inte vet det så bor jag i Dubai och jobbar med grupper till hotell. Vi kör också lite events och imorgon ska vi tex köra en skidtävling med efterföljande after ski (mera info här).
Av en slump såg jag att Robin Sharma skulle komma till Dubai för en privat föreläsning. Då det enligt hans schema såg ut som han skulle ha några dagar över i Dubai kontaktade vi honom för att kolla vad det skulle kosta att hyra honom. Tanken var att göra ett event och sälja biljetter till det. Han ville ha ca 350 000 kr för en 3 timmars föreläsning... Då han kommer 27e Februari kände vi att det var lite kort varsel för att sälja biljetter för att täcka 350 000 kr...
Jag föredrar då att titta på honom på youtube helt gratis... här är ett bra klipp:

Jag jobbar personligen på att komma upp tidigare på morgonen vilket inte alltid är så lätt...

2 kommentarer:

Personlig Utveckling sa...

Hejsan Oskar! Det måste bli mer tryck i din blogg. Älskade din Dubaiblogg. Har tidigare mailat dig. Klart inspirerande. Själv blev jag fast i denna bok och har döpt min egen blogg efter just konceptet 05:00. Kör hårt och kom gärna förbi min blogg!//Niclas

Oskarand sa...

Tjena Niclas,

Tack för de varma orden. Sorry för att jag saktat ner lite på bloggandet både här och på Dubai guide. Ska ta upp det igen jag lovar. Jag har börjat blogga för Iphone life så det tar mycket tid att få till bra inlägg där. Kolla in dessa här: http://www.iphonelife.com/blog/31752/use-your-iphone-coach och http://www.iphonelife.com/blog/31752/use-your-iphone-improve-your-health