fredag 24 juli 2009

Mina frågor

För att komma igång på morgonen och för att somna gott på kvällen har jag 5 morgon och 5 kvälls frågor.

För mig är dessa:
Morgonfrågor
1, Vad är jag tacksam över?
2, Vem älskar jag?
3, Vem älskar mig?
4, Vilka resultat vill jag uppnå idag?
5, Varför vill jag uppnå dessa resultat?

Kvällsfrågor
1, Vad är jag glad/lycklig över just nu?
2, Vad är jag riktigt stolt över?
3, Vad har jag lärt mig idag?
4, Vad tyckte jag om denna dag?
5, Vad kan jag göra ännu bättre imorgon?

Dessa frågor funkar bra för mig för att komma in i rätt tankegångar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

kanonbra! TAck

Oskarand sa...

tack!

AndanteCoaching sa...

Toppen! Vi alla behöver lägga fokus på vad som är bra o det vi är tacksamma över:)...Livsglädjen följer då med automatiskt. Ha en fin dag!