tisdag 3 mars 2009

Youtube

Skrev ett inlägg för länge sedan om att använda Internet för personlig utveckling. I dessa dagar när det är mycket negativt i medier så skulle jag vilja rekommendera ännu en gång om ett bra sätt att använda Internet. När du har fått för mycket negativ input från arbetet, kollegor, nyheter mm så surfa in på youtube och sök på söta djur. Igår hade jag en tuff dag på jobbet och innan jag gick och la mig surfade jag och flickvännen runt på söta labrador valpar som gör tokiga saker. Funkar garanterar för att ändra fokus och komma ur negativa loopar!

1 kommentar:

Tindra sa...

Håller med. Det är fascinerande hur mycket man aktivt kan påverka sin sinnesstämning genom att medvetet välja vad man befattar sig med och ur vilket perspektiv som man väljer att se på världen. Mycket är ju också starkt kopplat till vanor.