tisdag 22 november 2011

Affärsmöjlighet värd några miljoner

Jag har ett litet problem som jag grubblat på och jag tror att den som hittar lösningen på detta problem kan bli mångmiljonär. Så jag ger nu bort en av mina affärsidéer...

Jag tycker att borsta tänderna är omodernt och måste kunna rationaliseras på något sätt! Varje dag spenderar människor massor av tid på att borsta gaddarna fram och tillbaka. Det måste gå att hitta en lösning som är snabbare och effektivare! Med tandborsten borstar vi bara några tänder i taget och vi måste gå igenom alla innan vi är klara med stor chans att vi missar några!
Tänk om det fanns en tandborste som borstade alla och imellan på en och samma gång. Det skulle då räcka med 10 drag och sen var det klart. Om inte det funkar kanske någon form av sköljning eller kanske laser som dödar alla bakterier på några sekunder.
Jag tror att vi i framtiden kommer komma på en bättre lösning på detta och den som gör det kommer bli mångmiljonär. Marknaden för en sådan lösning är mer än 7 miljarder människor...
Någon som har en idé på hur en sådan tandborste skulle se ut? 

Inga kommentarer: