söndag 3 april 2011

Youtube phenomen

I helgen var jag på en internet marketing kurs. Vi var iväg på ett resort och hade 2 fulla dagar med massor av bra information.
En av många grejer vi diskutera var sociala medier. Intressant att sociala medier är orsaken till en stor del av det som händer i Mellan östern och norr Afrika just nu. Tydligen så signade 1000 000 egyptier upp sig på Facebook i Januari...

Här är ett nytt youtube phenomen:


Hans video med 50 cents har i dagsläget 28 000 000 views! Helt otroligt! Är det sjukt? Är det en möjlighet?

2 kommentarer:

Daniel sa...

Grym blogg du har. Personlig Utveckling kan man aldrig få för mycket av.

Kolla gärna in min blogg. Kanske ESC skulle vara något för dig?

Mvh
Daniel

Oskarand sa...

Tjena Daniel,

Tack för det!

Jag har redan blivit frågad av http://mikaelsaaf.nu/. Är fortfarande lite skeptisk till MLM... mest för att alla andra är så skeptiska... :)
Hursomhelst så är det inget jag kan gå in i nu då jag har alldeles för många andra projekt. Kanske lite senare. Lycka till.