måndag 16 maj 2011

Ett rullande universitet

För dig som är seriös om personlig utveckling så behöver du en Ipod full med ljudböcker. Några gurus som jag kan rekommendera är Tony Robbins, Brian Tracy, Robin Sharma, Jim Rohn, Jack Canfield bla.

Att använda slö tid för att lära sig nya saker är helt enkelt suveränt. Med slö tid menar jag tid du där du tex sitter fast i trafik, på toaletten, på ett flyg, på jogging runda etc.

Har nu tagit det ett steg längre och laddat ner en utmärkt app som heter speedUp. Med denna kan du öka hastigheten till upp till 2.5 ggr normal hastighet.

Jag lyssnar nu på Brian Tracy i dubbel hastighet. Väldigt effektivt och ibland låter han rätt rolig. När jag är klar med Brian Tracy kursen ska jag testa Tony Robbins. Blir intressant att höra honom ggr 2 då han normalt snackar rätt fort ändå...

Inga kommentarer: