torsdag 27 augusti 2009

Ett skratt om dagen är bra för magen!

Något som är kul med Internet är att när man har en idé som man tror kan vara bra för Internet så tar det inte lång tid att genomföra den. Kan man grunderna i att lägga upp hemsidor är det inte långt ifrån den där idéen som höll dig vaken till att den är genomförd och ligger ute på Internet.

Våran nya sida Listentolaughter.com är ett exempel på detta. Efter att har lanserat sidan igen för någon vecka sedan hade vi igår redan 400 besökare. Riktigt kul!

Det som är bra med sidan är att jag verkligen gillar den personligen (till skillnad från andra sidor som jag har...). Varje morgon när jag äter frukost försöker jag titta på ett härligt klipp med någon som skrattar och detta gör att jag får en bra positiv start på dagen.

Så hjälp oss att sprida glädjen genom att tipsa om www.listentolaughter.com!

Inga kommentarer: